Bir Yakarış ve Saf İyilikten Kötülüğün Doğuşu / An Invocation and the Birth of Evil from Pure Good

Bu yazımda sitemize Aatrox karakterini davet ediyorum. Zamanın saf iyiliğinden, tutsak edilerek, taciz ve teacavüzlerle kan kusturulmuş saf kötülüğün doğuşuna şahitlik edeceksiniz.

-TR-

Ben Aatrox, kesici bir aletin içine hapsedilmiş doğaüstü bir varlığım.
Hayatın hapis bir kopyasıyım. Özgürlüğe karşı bir hakaretim.
Ben, eski ülkülerime edilmiş bir ihanetten beden buldum.
Tuzağa düşerek var edilmiş sonsuz bir hayata mahkum, aşağılık bir köleyim.
Onların canlarıyla beslenen bir canavara dönüşmeliyim.
Doğduğum uğursuz güne lanet etmeliler. Bizi ne biçim hayvanlara dönüştürmüşler?
Sadece bu pisliğin kanı ve bedeniyle ayakta durabilen etten yaratıklar olmuşuz.
Bu melun beden, bu hava, çürüyen et… hepsinden nefret ediyorum.
Daha ne kadar alçalabilirim?
Bir zamanlar ilahtım, şimdi tutsak oldum.
İçimde hiç iyi kalmadı.
Onu (İyilik) benden çalıp götürdüler.
Esaretimin bedelini acıyla ödeyecekler.
Bütün evrendeki hayat sona ermeden ben ölemem.
Şiddet ve içimdeki kin bana zincirlerimi unutturuyor.
Savaşa gidiyoruz.
Bırak vücutlarını parçalayayım, katliamın içinde kaybolayım, kıyımın ortasında gizleneyim.
Beni bu acıdan gizle (Tutsaklık), ama ölüm benim yegane bestem.
Ölmek için yalvarmıştım, şimdi ölüm getiriyorum. Bana canavar diyorlar.
O zaman nefretlerini, bir daha hiç kaybetmemek üzere bir kere daha kazanayım.
Hiçliğin karşısında dururdum, şimdi ise onunla yok olmaya hazırım.
Bugün karanlık bir amaç uğruna yola çıkıyorum ama eski gururumun gerektirdiği gibi davranacağım.
O sema, o iç içe geçmiş sonsuz gökyüzü şimdi nerede? nereye gitti?
Ölüm yine karşımda, keşke bana da kucak açsa…
Yenilip tutsak edildiğimi sanıyorlar ama ben boyun eğmem.
Bu kıyımda asalet var. Ne toprağı öpeceğim ne de bir araç gibi kullanılmaya boyun eğeceğim.
Lanetlenmiş olsam da bu dünyayı kendi karanlığımla yeniden şekillendireceğim.
Karanlığım bir uşak değil, zindanımın bana bir armağanı…
Karanlık ben miyim? yoksa karanlığa doğru mu ilerliyorum?
Yıldızlara dokundum ve binlerce güneşin göz kamaştıran ışığını gördüm.
Bu ihtişam beni böylesine kör etmişken, karanlıktan başka ne amacım olabilir ki?
Benim aradığım tek huzur, ölümün ta kendisi…
-Aatrox

-ENG-

In this article, I invite the character of Aatrox to our site. From the pure goodness of time, you will witness the birth of pure evil, blood-spiked by captivity, abuse and rape.

I am Aatrox, a supernatural being trapped inside a cutting tool.
I am a prison copy of life. I am an insult to freedom.
I am embodied by a betrayal of my old ideals.
I am a vile slave, condemned to an eternal life created by being trapped.
I must become a monster that feeds on their souls.
They should curse the unfortunate day I was born. What kind of animals have they turned us into?
We have become flesh creatures that can only stand on the blood and body of this filth.
This cursed body, this air, this rotting flesh… I hate it all.
How low can I go?
I was once a god, now I’m a prisoner.
It hasn’t been good for me.
They stole it (Goodness) from me and took it away.
They will pay dearly for my captivity.
I cannot die before all life in the universe ends.
Violence and hatred make me forget my chains.
We are going to war.
Let me dismember their bodies, get lost in the carnage, hide in the middle of my slaughter.
Hide me from this pain (Captivity), but death is my only song.
I begged to die. Now I bring death. They call me monster.
Then let me win their hate once again, never to lose them again.
I used to stand before nothingness, now I am ready to perish with it.
Today I set out for a dark cause, but I will act as my old pride requires.
Where is that sky, that intertwined endless sky now? where did it go?
Death is before me again. I wish he would hug me too…
They think I’ve been beaten and captured, but I won’t give in.
There is nobility in this slaughter. I will neither kiss the ground nor submit to being used as a tool.
Even if I am cursed, I will reshape this world with my own darkness.
My darkness is not a servant, my dungeon is a gift to me…
Am I the dark? Or am I heading towards the dark?
I touched the stars and saw the dazzling light of thousands of suns.
What purpose can I have but darkness when this magnificence has blinded me so?
The only peace I seek is death itself.
-Aatrox

Bu içeriği like butonundan beğenerek, bize yazıyı güzel bulduğunuzu gösterebilirsiniz.

You can show us that you find the article beautiful by liking this content with the like button.

2 Comments

Yorum bırakın